Wat te doen voor vertrek... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van S. Dam - WaarBenJij.nu Wat te doen voor vertrek... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van S. Dam - WaarBenJij.nu

Wat te doen voor vertrek...

Blijf op de hoogte en volg S.

21 Augustus 2013 | Nederland, Nijmegen

Bij een langere reis hoort toch wel een blog of reisverslag. Ondanks dat ik niet naar een tropisch oord of spannend land ga, ga ik toch proberen om wat van mijn belevenissen op te schrijven voor degene die mij willen volgen.

Zoals te lezen in de reisdetails ga ik voor 7 maanden een stage doen aan de universiteit van Cambridge. Ik ga daar meewerken aan een project tegen symptomen van schizofrenie. Er is een redelijk strak schema gemaakt dus ik zal het druk genoeg krijgen. De tijd die ik over heb vul ik in met leuke uitstapjes en de visite vanuit Nederland.

Maar voordat het zo ver is moet ik eerst per vliegtuig (en trein) naar Engeland. Daar zal ik eerst een week vanalles moeten regelen zoals een kamer zoeken, toegang krijgen tot het lab en natuurlijk de stad gaan verkennen waar ik meer dan een half jaar ga verblijven.

Het is ook nog lastig om uit te zoeken wat nou wel en niet meegaat in de koffer. Met een beperkt aantal kilo's en ruimte zal er flink geselecteerd moeten worden qua kleding etc. Daarnaast zijn ook de meeste spullen uit mijn studio in Nijmegen ingepakt om terug naar mijn ouders te gaan omdat ik na mijn reis toch ergens anders terecht kan gaan komen.

Tot zover mijn eerste verslagje. Hopelijk gaat het me lukken regelmatig iets te schrijven en foto's te delen.

  • 21 Augustus 2013 - 17:56

    Miranda :

    Succes met alles en een goede reis. Leuk dat je een "reisverslag"maakt. Grtjs

  • 21 Augustus 2013 - 21:59

    Mams ;-):

    Hey meisje..... leuk dat we je op deze manier kunnen volgen. We zijn reuze benieuwd naar al je belevenissen en verhalen.

    Vergeet zeker niet om er ook veel plezier te maken en van alles te ontdekken.

    Liefs van
    paps en mams

  • 21 Augustus 2013 - 22:22

    Zus:

    Nu kan ik je ook online gaan stalken via je reisverslag. Nog mooier! Ben ik prachtig op de hoogte van al je belevenissen!

  • 22 Augustus 2013 - 09:24

    Marjolein:

    Leuk! Veel plezier en succes met de voorbereidingen! xx Marjolein

  • 22 Augustus 2013 - 10:31

    Rozemarijn:

    Heeeeel veel succes en plezier daar! xx

  • 22 Augustus 2013 - 13:27

    Wessel:

    Veel plezier en ik zal vast snel eens langskomen. Voor mij maakt het ook niks uit als ik van de drup naar de regen ga ;)

  • 24 Augustus 2013 - 00:05

    Tante Maria:

    Sarita, wat leuk om jou te volgen.
    Er is vast genoeg te bleven aan de andere kant van de Noordzee.
    Je studie lijkt me in elk geval interessant.
    Goede reis en voorspoedige start.
    Groet Maria

  • 25 Augustus 2013 - 13:25

    Lord Pluto:

    nou dat uitzoeken van kleding en koffers pakken ging nou niet echt lekker, steeds te zwaar en alles was nodig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

S.

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 4838

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2013 - 31 Maart 2014

Masterstage Cambridge

Landen bezocht: